loading...

مجلات پزشکی دکتر ایرانی

بازدید : 353
يکشنبه 14 فروردين 1401 زمان : 19:19

یکی از فروشگاه های اینترنتی معروف که برای اکثر ایرانیان نام آن بسیار آشنا است، فروشگاه دیجی کالا نام دارد که این کسب و کار فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ تاکنون شروع کرده است. طبق آمار نشریه ها و روزنامه های اقتصادی، ارزش خالص این شرکت در سال ۹۷ چیزی در حدود ۳۰ الی ۳۵ میلیون دلار برآورد شده که در میان رقیبان های خود غول بزرگی به شما می آید.
اگر می‌بینید که فروشگاه هایی همچون دیجی کالا به چنین معروفیت و شهرتی دست یافته اند، بیشتر به خاطر ضمانت بازگشت کالا و امکان پرداخت مبلغ درب منزل بوده که شاید برای بسیاری از افراد درگیر این موضوع، قابل فهم نباشد.
البته این موضوع تمام ماجرا نبوده و گاها دیده می‌شود که بسیاری از مشتریان کسب و کارهای آنلاین از فروشگاه دیجی کالا راضی نیستند و دلیل اصلی آن عدم کشف قیمت مناسب و بالا بودن قیمت آن نسبت به مراکز دیگر است.
همین نقطه ضعف منجر به این شده است که بسیاری از کسب و کارهای جدید منجر به رقابت دیجی کالا با فروشگاه هایپر جهاز شده است.
یک نمونه از همین فروشگاه های موجود که اقدام به رقابت شدید قیمتی با فروشگاه های بزرگ برای کسب و کارهای آنلاین کرده است، فروشگاه لوازم آشپزخانه هایپر جهاز نام دارد. این فروشگاه در سال‌های اخیر با هدف کسب سود کمتر و فروش بیشتر اقدام به عرضه محصولات باکیفیت خود به تمام نقاط کشور به خصوص تهران کرده است.
در واقع استراتژی قیمتی این مغازه معتبر مبنی بر موارد متعدد و گسترده ای است که در ادامه مطالب به بررسی تک تک آن ها خواهیم پرداخت.
۱. اولین استراتژی که برای این فروشگاه می‌توان از آن یاد کرد، شناخت بازار هدف بوده که بسیاری از کسب و کارهای جدیدی نسبت به این موضوع بی اهمیت هستند.
۲. مورد بعدی که برای بسیاری از افراد جای ابهام و سوال دارد، این است که چرا فروشگاه هایپر جهاز هیچ گونه تبلیغاتی در زمینه ارائه محصولات آشپزخانه به همراه ندارد. در واقع دلیل اصلی آن این است که یک اصل مهمی را همیشه مد نظر قرار می‌دهند و آن عدم نیاز به تبلیغ کالای باکیفیت و وجود مشتریان همیشه مشتریان مخصوص به خود را خواهد داشت.
۳. مورد آخر که جز با اهمیت ترین موضوع و شاید مهمترین استراتژی این فروشگاه به حساب می آید، چشم پوشی از سود بیشتر و توجه به کیفیت و مرغوبیت کالا در ارائه محصول به دست مشتریان است.

یکی از فروشگاه های اینترنتی معروف که برای اکثر ایرانیان نام آن بسیار آشنا است، فروشگاه دیجی کالا نام دارد که این کسب و کار فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ تاکنون شروع کرده است. طبق آمار نشریه ها و روزنامه های اقتصادی، ارزش خالص این شرکت در سال ۹۷ چیزی در حدود ۳۰ الی ۳۵ میلیون دلار برآورد شده که در میان رقیبان های خود غول بزرگی به شما می آید.
اگر می‌بینید که فروشگاه هایی همچون دیجی کالا به چنین معروفیت و شهرتی دست یافته اند، بیشتر به خاطر ضمانت بازگشت کالا و امکان پرداخت مبلغ درب منزل بوده که شاید برای بسیاری از افراد درگیر این موضوع، قابل فهم نباشد.
البته این موضوع تمام ماجرا نبوده و گاها دیده می‌شود که بسیاری از مشتریان کسب و کارهای آنلاین از فروشگاه دیجی کالا راضی نیستند و دلیل اصلی آن عدم کشف قیمت مناسب و بالا بودن قیمت آن نسبت به مراکز دیگر است.
همین نقطه ضعف منجر به این شده است که بسیاری از کسب و کارهای جدید منجر به رقابت دیجی کالا با فروشگاه هایپر جهاز شده است.
یک نمونه از همین فروشگاه های موجود که اقدام به رقابت شدید قیمتی با فروشگاه های بزرگ برای کسب و کارهای آنلاین کرده است، فروشگاه لوازم آشپزخانه هایپر جهاز نام دارد. این فروشگاه در سال‌های اخیر با هدف کسب سود کمتر و فروش بیشتر اقدام به عرضه محصولات باکیفیت خود به تمام نقاط کشور به خصوص تهران کرده است.
در واقع استراتژی قیمتی این مغازه معتبر مبنی بر موارد متعدد و گسترده ای است که در ادامه مطالب به بررسی تک تک آن ها خواهیم پرداخت.
۱. اولین استراتژی که برای این فروشگاه می‌توان از آن یاد کرد، شناخت بازار هدف بوده که بسیاری از کسب و کارهای جدیدی نسبت به این موضوع بی اهمیت هستند.
۲. مورد بعدی که برای بسیاری از افراد جای ابهام و سوال دارد، این است که چرا فروشگاه هایپر جهاز هیچ گونه تبلیغاتی در زمینه ارائه محصولات آشپزخانه به همراه ندارد. در واقع دلیل اصلی آن این است که یک اصل مهمی را همیشه مد نظر قرار می‌دهند و آن عدم نیاز به تبلیغ کالای باکیفیت و وجود مشتریان همیشه مشتریان مخصوص به خود را خواهد داشت.
۳. مورد آخر که جز با اهمیت ترین موضوع و شاید مهمترین استراتژی این فروشگاه به حساب می آید، چشم پوشی از سود بیشتر و توجه به کیفیت و مرغوبیت کالا در ارائه محصول به دست مشتریان است.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 68
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 489
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 4956
  • بازدید سال : 11288
  • بازدید کلی : 12529
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی